اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس

از شب پرسیدم برای کسی که دوسش دارم چه بنویسم
گفت: بابا بگیر بخواب حوصله داری
.
.
.
.
عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست
من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !







اتل متل صفاتو
دلم کرده هواتو
الهی زود ببینم
صورت مثل ماه تو








آهای مجسمه ی بی احساس سنگ دل..
نگرانتم اگه هنوز ندزدیدنت یه خبر به من بده








ایرانسل دیگه داره جای دوستامو پر می کنه ، فقط مونده اس ام اس بده کجایی ؟







همیشه یادت باشه یه دونه ای

درست مثل هر کس دیگه!!





فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه
“عِـه رفت رو پیغامگیرشون”
و سریعاً تلفن رو قطع کنه !!







اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .
.
.
.
قدِ تو به عشق نمیرسید
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ، اما باز هم نرسید . . .








دیوانه بمانید ، اما مانند عاقلان رفتار کنید ؛

خطر متفاوت بودن را بپذیرید ،

اما بیاموزید که بدون جلب توجه

متفاوت باشید.









باز هم تنها خواهم ماند...

نمی دانم تا کی می توانم تحمل کنم...

گفتی : ما به درد هم نمی خوریم

اما هرگز ندانستی که من تورا برای دردهایم نمی خواستم .










اگرمی خواهی خوشبخت باشی جز آنکه برایت مهیا است آرزومکن.

به یادداشته باش نقطه ی اوج هر فواره سرآغازسقوط است.

در راه رسیدن به اوج بامردم مهربان باش چراکه هنگام سقوط باهمان مردم روبه رومی شوی.









 

عاشقانه هایت همچون شریعت هندوان


دست مایه چند خدایی ست


 





در خانواده ما هر وخت سخن از خرابکاری است، نام زیبای من میدرخشد ...!

 






کیف پولم شده مثل پیاز . . . !
هر وقت بازش می کنم اشکم در میاد . . . !
هیچکیم که عیدی نمی ده فقط مفت مفت ماچ می کنن !!







شنیدی میگن خیلی دور ، خیلی نزدیک ؟
اولی دستامونه ، دومی دلامونه







تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی
و من عجیب ؛ به آغوش تو
از آن سوی فاصله ها
خو گرفته ام . . .







اگه مثل من تنهایید..
اگه مثل من بیکارید ..
اگه مثل من مرض دارید ..
یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!







توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون









در من زمستانی ست طولانی، بـــــــهار باش … ببین چگونه برایت میمیرم…. !







ما بدهکاریم به یکدیگر و تمام دوستت دارم هایی که ناگفته ماندن و پشت دیوار غرورمان آن ها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت